Стандартна гарантія на всі наші товари становить - 6 місяців, з дня покупки, якщо інший термін гарантії не вказано у супровідних документах на товар

Ми проводимо подвійний контроль якості наших товарів: перший раз ми перевіряємо товар при надходженні до нас на склад від постачальника, а другий раз - безпосередньо перед відправкою товару Вам. Тому випадки, що клієнт отримує несправний товар вкрай рідкісні, але і в цій ситуації ми завжди знайдемо адекватне рішення проблеми.

Гарантія на товар має на увазі, що в разі виявлення Вами заводського браку в період гарантійної експлуатації виробу - ми безкоштовно відремонтуємо ваш товар, а в разі неможливості ремонту - ми обміняємо несправний виріб на аналогічний або за погодженням з Вами на інший товар.

Ми можемо відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб (у разі їх наявності);
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюватися на такі несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Гарантія так само не поширюється на будь-які елементи живлення виробів: батареї, літій-іонні, літій-полімерні і інші види акумуляторів, а так само на аксесуари.

 

Ми звикли працювати перш за все на довірі до наших клієнтів і так само як і Ви не любимо паперової бюрократичної тяганини. Тому ми не змушуємо Вас зберігати для нас і надавати нам гарантійні талони, чеки та інші папери. У переважній більшості випадків - гарантія здійснюється за дзвінком. Тобто для того, щоб заявити про гарантійне випадку - Вам достатньо лише зателефонувати нам і сказати такі дані: найменування товару, ПІБ особи, на яку робилося замовлення і приблизна дата замовлення - цих даних буде для нас досить, щоб ми змогли знайти у себе в базі даних Ваше замовлення і прийняти виріб на гарантійне обслуговування.


Процедура повернення товару для гарантійного або післягарантійного ремонту або обміну наступна:

 

  1. Телефонуйте або пишіть нашого менеджера по контактними даними, вказаними на сайті і розповідаєте суть проблеми з товаром. У деяких випадках проблему вдається вирішити віддалено, по телефону. Якщо після спілкування з менеджером - проблему вирішити не вдається, тоді менеджер дасть Вам інструкцію - як повернути нам товар на ремонт.
  2. Висилаєте нам виріб назад тим способом, який був узгоджений з менеджером. Виріб повинен бути в повній комплектації (якщо інше не погоджено з менеджером) а так же прилаштовувати до нього докладний опис суті проблеми і свої координати для зв'язку. Більш докладну інструкцію про відсилання нам товару, Ви отримаєте безпосередньо від нашого менеджера. При цьому Ви повинні оплатити вартість доставки виробу. Після відправки - обов'язково повідомте нам - номер накладної та дату прибуття товару до нас на склад, якщо відправка була кур'єрською службою.
  3. Після отримання нами вироби - ми перевіряємо його на наявність всіх пломб, механічних пошкоджень, слідів розтину і самостійна заміна деталей - якщо такі виявляються - то ми на свій розсуд маємо право відмовити в гарантійному ремонті, але в силу нашої доброти і лояльності - рідко це робимо. Далі - ми встановлюємо суть і причини поломки. Якщо товар підлягає ремонту - ми його ремонтуємо, а якщо не підлягає - то ми його замінюємо на аналогічний або інший за погодженням з Вами.
  4. За погодженням з Вами ми відправляємо назад Вам відремонтований або замінений товар зручним для Вас способом і повідомляємо Вам номер накладної та дату прибуття заміни. Зворотну доставку товару оплачуєте теж Ви.